środa, 26 grudnia 2012

Fajne knajpy we Wrocławiu: Vinyl Cafe

Vinyl Cafe
https://www.facebook.com/vinylcafe.wroclaw
ul. Kotlarska 35-36

Jak tam trafić: Kotlarska to jedna z uliczek na Starym Mieście, na północ od Rynku. Szukajcie, a znajdziecie!

Pisałam wcześniej o miejscach powszechnie znanych i lubianych, teraz o miejscu nowym, które (jak przeczuwam) ma szansę dołączy do tej kategorii.

Vinyl Cafe wpadła mi w oko już jakiś czas temu - świecący w ciemności fasady różowy prostokąt; drzwi prowadzące do starego filmu... Ale dopiero w zeszłym tygodniu miałam okazję odwiedzić tę kawiarnię po raz pierwszy przy okazji zajęć z francuskiego.

Nazwa nie jest na wyrost, bo muzyka w tle to jeden z autów tej knajpy. Są wygodne fotele i bardzo kameralna atmosfera. Przy stoliku na samym końcu można spędzić randkę (bo chyba zgodzicie się ze mną, że na randki powinno się wybierać miejsca z kanapami, a nie z krzesłami?). Gdy zamawiasz herbatę pytają: "W jakim kubku?" Gdy zamawiasz sernik usprawiedliwiają jego wygląd nie dość perfekcyjny pochodzeniem domowym. (So sweet!)

Dodałam Vinyl Cafe do listy miejsc, które odwiedzę z moją siostrą, gdy ona odwiedzi mnie we Wrocławiu. Czyż chęć podzielenia się "odkryciem" z naszymi przyjaciółmi nie jest najlepszą rekomendacją dla knajpy?   




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz